پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205105
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فارسان:
امام خميني (ره) به خوبي چهره حق را از باطل متمايز کرد
تاریخ انتشار : 1395/03/11 16:22:44
نمایش : 1179
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فارسان گفت : امام خميني (ره) به خوبي چهره حق را از باطل متمايز کرد و اين در حالي است که جامعه امروز ما نيازمند انديشه‌هاي ناب امام خميني(ره) است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،همزمان با فرا رسيدن بيست و هفتمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره)  بنيانگزار جمهوري اسلامي ايران ، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد رضا علوي  ضمن عرض تسليت گفت : پويايي، عزت و سربلندي انقلاب اسلامي  ما مديون رهبري امام راحل بوده و بزرگداشت نام و ياد اين بزرگوار از وظايف مهم همه ما به شمار ميرود .
 
وي در ادامه افزود : امام خميني (ره) به خوبي چهره حق را از باطل متمايز کرد و اين در حالي است که جامعه امروز ما نيازمند انديشه‌هاي ناب امام خميني(ره) است، و بهترين تعبير از شخصيت امام راحل(ره) جمله تاريخي مقام معظم رهبري  (مد ظلله العالي )است که فرمودند «امام(ره) حقيقت هميشه زنده تاريخ است.
 
ايشان در ادامه خاطر نشان کردند : اميدواريم ايام رحلت امام خميني (ره) يادآوري باشد براي افرادي که بنا را بر عبور از ارزشها گذاشته اند و بدانند که ملت ما سر سوزني از اين ارزش ها عقب نشيني نخواهد کرد. امام خميني (ره) سردمداران کاخ هاي سفيد و سرخ را در زمانه اي که کسي ياراي مقاومت در برابر آنان را نداشت ، رسوا نمود و بساط فرصت طلبيشان را واژگون ساخت.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html